loading...
شیک کپی
e بازدید : 56 1398/02/31 نظرات (0)

خلاصه فایل پاورپوینت نقد و بررسی کلاهبرداری الکترونیکی در قوانین تجارت الکترونیکی و جرایم رایانه ای

پایان نامه ها و مقالات زیادی پیرامون پاورپوینت نقد و بررسی کلاهبرداری الکترونیکی در قوانین تجارت الکترونیکی و جرایم رایانه ای در این سایت افزوده شد.

دانلود مطالب علمی گوناگون درمورد پاورپوینت نقد و بررسی کلاهبرداری الکترونیکی در قوانین تجارت الکترونیکی و جرایم رایانه ای در اینجا.

با استفاده از منابع خارجی پیرامون پاورپوینت نقد و بررسی کلاهبرداری الکترونیکی در قوانین تجارت الکترونیکی و جرایم رایانه ای کیفیت پژوهش خود را چندین برابر نمایید.

دانلود فری فایل پاورپوینت نقد و بررسی کلاهبرداری الکترونیکی در قوانین تجارت الکترونیکی و جرایم رایانه ای با لینک پرسرعت را میخواید.

فروش اینترنتی مقالات طلایی با موضوع پاورپوینت نقد و بررسی کلاهبرداری الکترونیکی در قوانین تجارت الکترونیکی و جرایم رایانه ای

موضوع علوم انسانی

By subscribing to the site for download پاورپوینت نقد و بررسی کلاهبرداری الکترونیکی در قوانین تجارت الکترونیکی و جرایم رایانه ای Also get acquainted with new articles.

Purchase and Secure Payments for Surrounding Papers پاورپوینت نقد و بررسی کلاهبرداری الکترونیکی در قوانین تجارت الکترونیکی و جرایم رایانه ای

By entering the site, you can get enough information about پاورپوینت نقد و بررسی کلاهبرداری الکترونیکی در قوانین تجارت الکترونیکی و جرایم رایانه ای.

در منزل خود به راحتی پاورپوینت نقد و بررسی کلاهبرداری الکترونیکی در قوانین تجارت الکترونیکی و جرایم رایانه ای را دانلود نمایید.

اگر نمی دانید پاورپوینت نقد و بررسی کلاهبرداری الکترونیکی در قوانین تجارت الکترونیکی و جرایم رایانه ای را چگونه بنویسید، از ما کمک بگیرید.

فروش فایل های تخصصی پیرامون پاورپوینت نقد و بررسی کلاهبرداری الکترونیکی در قوانین تجارت الکترونیکی و جرایم رایانه ای در این سایت امکان پذیر است.

مطمئنا بهترین سایت برای تهیه پاورپوینت نقد و بررسی کلاهبرداری الکترونیکی در قوانین تجارت الکترونیکی و جرایم رایانه ای این سایت می باشد.

دانلود رایگان پاورپوینت نقد و بررسی کلاهبرداری الکترونیکی در قوانین تجارت الکترونیکی و جرایم رایانه ای

کی گفته مطالبی پیرامون پاورپوینت نقد و بررسی کلاهبرداری الکترونیکی در قوانین تجارت الکترونیکی و جرایم رایانه ای وجود نداره؟ پس معلومه اینجا رو نگشتی!

On this page, articles related to پاورپوینت نقد و بررسی کلاهبرداری الکترونیکی در قوانین تجارت الکترونیکی و جرایم رایانه ای are viewed.

We will place this new package پاورپوینت نقد و بررسی کلاهبرداری الکترونیکی در قوانین تجارت الکترونیکی و جرایم رایانه ای soon on this page.

بهترین روش برای زیاد کردن مطالب پیرامون پاورپوینت نقد و بررسی کلاهبرداری الکترونیکی در قوانین تجارت الکترونیکی و جرایم رایانه ای استفاده از مقالات مرتبط این سایت می باشد.

To improve the quality of your article, refer to پاورپوینت نقد و بررسی کلاهبرداری الکترونیکی در قوانین تجارت الکترونیکی و جرایم رایانه ای related articles on this site.

Bestsellers around پاورپوینت نقد و بررسی کلاهبرداری الکترونیکی در قوانین تجارت الکترونیکی و جرایم رایانه ای

پرسش و پاسخ زیادی در رابطه با پاورپوینت نقد و بررسی کلاهبرداری الکترونیکی در قوانین تجارت الکترونیکی و جرایم رایانه ای وجود دارد که با خواندن آن ها به نتیجه خواهید رسید.

Download the best articles on the website below with the subject پاورپوینت نقد و بررسی کلاهبرداری الکترونیکی در قوانین تجارت الکترونیکی و جرایم رایانه ای.

دانلود کاملا رایگان و قانونی پاورپوینت نقد و بررسی کلاهبرداری الکترونیکی در قوانین تجارت الکترونیکی و جرایم رایانه ای.

پاورپوینت نقد و بررسی کلاهبرداری الکترونیکی در قوانین تجارت الکترونیکی و جرایم رایانه ای پاورپوینت نقد و بررسی کلاهبرداری الکترونیکی در قوانین تجارت الکترونیکی و جرایم رایانه ایی فرمت : ppt پاورپوینت تعداد اسلاید :22 مقدمه در قانون تجارت الکترونیکی (مصوب 1382/10/17) رفتارهای زیر جرم انگاری شده اند:کلاهبرداری الکترونیکی،نقض حقوق مالکیت فکری (شامل نقض حقوق مولف، نقض اسرار تجاری و نقض علائم تجاری ) جعل الکترونیکی و سرانجام نقض حقوق انحصاری (در بر گیرنده نقض حقوق مصرف کننده و قواعد تبلیغ و نقض حمایت از داده پیامهای شخصی)   تعریف تجارت الکترونیک    از نظر حقوقی تجارت الکترونیکی عبارت است از هر گونه معامله یا فعالیت تجاری از ناحیه تاجر و با استفاده از وسایل الکترونیکی و ابزارهای جدید  ارتباطی. رکن قانونی کلاهبرداری الکترونیکی ماده 67 ق.ت.ا: هر کس در بستر مبادلات الکترونیکی،با سو استفاده ویا استفاده غیر مجاز از داده پیام ها،برنامه ها و سیستم های رایانه ایی و وسایل ارتباط از راه دور و ارتکاب افعالی نظیر ورود،محو، توقف داده پیام،مداخله در عملکرد برنامه یا سیستم رایانه ایی و غیره دیگران را بفریبد ویا سبب گمراهی سیستم های پردازش خودکار و نظایر آ ...

دانلود با لینک مستقیم


پاورپوینت نظام شايستگی درشركت ملی گاز ايران

پاورپوینت، اختلالات وبهداشت رواني كودك،49اسلاید،pptx

پاورپوینت ضرر باید مستقیم باشد درس مسولیت مدنی حقوق مدنی4

پاورپوینت آثار عقد نکاح حقوق خانواده (درس حقوق مدنی5 جلسه چهارم)

پاورپوینت آمادگی و تصمیم راسخ برای ورود به دنیای کسب و کار

پاورپوینت آزمون‌های غیر مخرب

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 4883
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 77
  • آی پی دیروز : 150
  • بازدید امروز : 441
  • باردید دیروز : 610
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 9
  • بازدید هفته : 441
  • بازدید ماه : 5,748
  • بازدید سال : 39,243
  • بازدید کلی : 405,245